Gyakori kérdések

Mennyi a kiszállítási idő, illetve mely napokon szállítanak házhoz?
GLS házhozszállítás
A Megrendelt termékek kiszállítása hétköznapon 8 és 17 óra között futár útján történik. A hűtést nem igénylő termékek házhozszállítását szerződött partnerként futárcég, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag- Logisztikai Kft. végzi.
Amennyiben a megrendelt termék készleten van, az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 3 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Házhozszállítás esetén a szállítás pontos időpontjáról a GLS ügyfélszolgálata (+36 1 802 0265) is tud felvilágosítást adni. 
 
Foxpost 
Ezen kiszállítási módot hűtést nem igénylő áruk rendelése esetén választhatja. A termékek kiszállítása hétköznapokon történik, és a megérkezést követően 3 napon belül veheti át csomagját. Foxpost csomagautomatába rendelés esetén, amennyiben a termék készleten van, a teljesítési határidő legfeljebb 4 munkanap.  Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük
Mennyibe kerül a szállítás?

GLS házhozszállítás

Magyarország területén bruttó 20.000 Ft vásárlási összegig 1290 Ft, bruttó 20.000 Ft vásárlási összeg felett pedig a kiszállítás ingyenes.

 

Foxpost 

Foxpost csomagautomatába rendelés esetén bruttó 20.000 Ft vásárlási összegig bruttó 950 Ft, bruttó 20.000 Ft vásárlás felett pedig ingyenes.

Hova szállítanak?

Hűtést nem igénylő termékeket Magyarország határain belül bárhova, hűtött termékeket csak Budapest és Budaörs területén.

Van lehetőség utánvétre/ készpénzes fizetésre a szállítás folyamán?

Igen, van lehetőség utánvétes fizetésre, készpénzzel vagy bankkártyával. Hűtött áru utánvétre rendelése, illetve személyes átvétel esetén jelenleg csak készpénzes fizetés lehetséges. Utánvét esetén plusz bruttó 250Ft-ot számítunk fel a szállítás költségére.

Lehet-e banki átutalással fizetni?

A webshopban nincs lehetőség átutalásos fizetésre, csak bankkártyás, továbbá utánvétes fizetési módra.

Jön értesítés a csomag feladásáról?

Ön a kiszállítás napján GLS partnercégünktől SMS értesítést kap a csomagjáról, mely tartalmazza a kiszállítás 3 órás idő-intervallumát.

Van lehetőség személyes átvételre, vagy ponton történő átvételre?

Igen, telephelyünkön (1221 Budapest) van lehetőség személyes átvételre is. A rendelés után felvesszük Önnel a kapcsolatot, és előre egyeztetett időpontban átadjuk a csomagot. Személyes átvétel esetén, ha az utánvétes fizetési módot választja, akkor készpénzzel tudja kifizetni a rendelését.

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási költséget!

Kiszállítás meghiúsulása

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban.

Bankkártyával lehet fizetni?


A webshopban van lehetőség bankkártyás fizetésre. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, a SimplePay gondoskodik. 

Hűtött áru kiszállítása

Hűtött áru kiszállításának díja bruttó 30.000 Ft rendelési összegig bruttó 1390 Ft, bruttó 30.000 Ft rendelési összeg felett ingyenes a kiszállítás.