Leírás

Fogyasztható közvetlenül csemegeként, felhasználható süteményekhez, pékárukhoz, müzlikhez, salátákhoz nyersen vagy pörkölve.

Összetevők: Kesudió

1. Megelőzi a rákot

A flavonolok egyik osztálya az ún. proanthocyanidin, mely képes harcolni a rákos sejtek ellen, meggátolva, hogy osztódjanak. A proanthocyanidin a magas réztartalommal együtt vértezi fel a kesudiót, hogy szembeszálljon a rákos sejtekkel, de a vastagbélrák kialakulásától is távol tart. Ez az egészséges kesudió egyik legfőbb előnye!

2. Védi a szívet

Sokakat visszatarthat fogyasztásától az a feltételezés, hogy a kesudió hízlal. A kesudió kalória szempontjából nem vészes – zsírtartalma alacsony más diókhoz képest, olajsava azonban nagyon egészséges a szívre nézve. Koleszterinmentes, az antioxidánsok jelenléte azonban segít megelőzni a szívproblémák kialakulását.

Összetevők

Összetevők: Kesudió

Átlagos tápérték 100g termékben 1 adagban (50):
Energia kJ 2314 kJ 1157 kJ
Energia Kcal 553 Kcal 277 Kcal
Zsír 44 g 22 g
amelyből telített zsírsavak 7,8 g 3,9 g
Szénhidrát 30 g 15 g
amelyből cukrok 5,9 g 3,0 g
Rost 3,3 g 1,7 g
Fehérje 18 g 9,1 g
Só 0,03 g 0,015 g
A termék kizárólag a nátrium természetes jelenléte miatt tartalmaz sót.